Arix Kft.     1047 Budapest, Fóti út 56. (Megyer Center Irodaház)     www.arix.hu;   arix@arix.hu   Tel.:387-7705, -7706

Gyakran ismétlődő kérdések
póló rendelésnél

Rendelés leadási információk:
Hogyan lehet leadni a rendelést?
 
Csak írásban, a számlázási adatok és a termékre vonatkozó pontos információk megadásával.
 
Ki kell tölteni megrendelő lapot?
 
Nem, az Ön számára legegyszerübb formában elfogadjuk, de minden információt fel kell tüntetni.
 
Van megrendelő lapjuk? Kötelező ennek használata?
 
Megrendelő lapunk letölthető (pdf) formátumban, mely megtalálható a www.arix.hu oldalunkon, de használata nem kötelező.
Tetszés szerinti formában elküldhetik megrendelésüket (pl. e-mail, formanyomtatvány stb.)
A megrendelő lapon feltüntetett mennyiségi kedvezmények a pólók esetében nem érvényesek! (sávosan változó áru termék)
 
Mit kell a megrendeléshez megadnom?
 
Póló megnevezését, típusát, színét, méretét, Gildan póló rendelésénél "a Gildan méretekkel tisztában vagyok" vagy hasonló szöveg feltüntetését (fontos!), mennyiséget, árat.
Emblémázási igény esetén az elhelyezés helyét, az embléma méretét, pantone színét valamint a vektoros embléma csatolását kérjük.
 
Miért kell feltüntetni, hogy a Gildan méretekkel tisztában vagyok?
 
A Gildan termékek amerikai méretezésüek, a gyakorlat azt mutatja, hogy egy mérettel nagyobbak az európai méreteknél (XL méret helyett általában elegendő az L méret). Ha ezt nem jelzi, úgy mi mindenképpen rákérdezünk, és a válasz megérkezéséig a rendelést nem rögzitjük.
Ez a kiszolgálási időt megnövelheti.
 
Magánszemélyek is rendelhetnek (vásárolhatnak)?
 
Igen
 
Határidők, egyéb információk:
Lehet 1 darabot is vásárolni?
 
Igen, de az ilyen megrendelést is kérjük írásban (lehetőleg e-mail-ben) elküldeni.
 
Lehet személyesen vásárolni?
 
Igen, de látogatása elött kérjük egyeztessen munkatársainkkal, hogy a várakozást (vagy az ismételt felkeresés okozta fáradalmakat) elkerülhessük.
Irodánkban csak a mintakollekciót tároljuk, az összekészítéshez idő szükséges.
 
Ha felkeresem az irodát, tudok azonnal vásárolni?
 
Előzetesen ezt mindenképpen (akár telefonon is) egyeztetni kell, mivel helyben csak mintadarabokat tartunk.
 
Mennyi időn belül juthatok hozzá rendelésemhez?
 
Raktárkészlet (valamint a rendelés leadásának időpontjától függően) általában 1-5, hiány esetében is általában 10-12 munkanapon belül átvehető a megrendelt áru.
A várható időpontról visszaigazolásunkban tájékoztatjuk.
 
Ha nekem azonnalra kell valami akkor nem is tudok vásárolni?
 
Jelezze igényét, ha tudjuk teljesítjük.
 
Telephelyükön (irodájukban) minden termék megtekinthető?
 
Nem, előfordul, hogy bizonyos termékek mintái is kifogynak, de előzetes egyeztetés esetén igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül a mintát beszerezni vagy pótolni külső raktárainkból.
 
Árak, kedvezmények, fizetés:
Az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?
 
Áraink nettó árak, az ÁFA (27%)-os értékét nem tartalmazzák.
 
Jár-e kedvezmény az árakból?
 
 
A sávosan feltüntetett árakból, ha a számla végösszege eléri vagy meghaladja a nettó 50 000 Ft-ot, (készpénz vagy az átvételt megelőző átutalással történő fizetésnél) a fizetési kedvezményt (3%) levonjuk.
Csomagküldés esetén ez a kedvezmény csak előreutalás esetében vehető igénybe!
 
A sávos árakat hogyan kell értelmezni?
 
 
A darabszámot a teljes rendelésre vonatkozóan kell figyelembe venni(a pólók méretét, színét és típusát nem).
Tehát 5 db különböző színű és fajtájú póló/pulóver rendelésekor mindegyiknél az 5 db-os árat kell nézni.
 
Mindenre érvényes a fizetési kedvezmény?
 
Igen, kivéve a szállítási költségre valamint azokra a termékekre, melyekre egyedi árajánlat készül.
Lehet átutalással is fizetni?
 
Igen, de általában az átvételt megelőzően a pénzügyi teljesítésnek meg kell történnie.
Hogyan fizethetek átutalással?
 
 
Előlegszámlát, vagy számlaképet küldünk, ez alapján az utalás teljesíthető.
Lehet bankkártyával is fizetni?
 
Nem
Lehet utánvéttel is fizetni?
 
Igen, de ebben az esetben fizetési kedvezményt nem tudunk biztosítani, valamint a szállítás költége magasabb az átutalással fizetett csomagénál.
 
Az árak tartalmazzák az emblémázás költségét is?
 
Nem, erről tájékoztatást a mennyiség, valamint a grafika pontos ismeretében tudunk adni.
 
Áru átvétel:
Személyesen átvehető a megrendelt áru?
 
Igen, kiértesítés után.
Hol lehet átvenni a megrendelt terméket?
 
A megrendeléseket a kiértesítést követően irodánkban
(Fóti út 56. IV/8.) tudják átvenni.
Vállalnak kiszállítást?
 
Amennyiben lehetőségünk van, akkor igyekszünk megoldani.
Kedvező költségű (csomagküldő szolgálat útján történő) eljuttatást minden esetben tudunk vállalni.
A csomagküldés költségeit a mennyiség (súly, terjedelem) és az érték befolyásolja.
 
Mennyibe kerül a csomagküldés?
 
A csomagküldés költségeit a súly, terjedelem, csomagok száma, értéke, típusa (utánvét vagy sima csomag) is befolyásolja.
Erről csak a pontos információk alapján tudunk ajánlatot tenni.
A csomagküldés költsége az előre utalásos fizetési móddal csökkenthető.
Minimális költség 1250-1750 Ft+ÁFA/csomag-tól.
 
Emblémázás:
Vállalják a pólók emblémázását?
 
Igen, szitázást és hímzést is, de a járulékos költségeink miatt csak kb. 20-50 db felett kezd az ár optimális értéket elérni.
 
Mi szükséges az emblémázáshoz?
 
Tájékoztatást az "Emblémázás" menüpont alatt talál.
Mennyibe kerül a termékek emblémázása?
 
Az árajánlat megadásához szükséges a minimális adatok ismerete (termék, mennyiség, színek száma, grafika mérete). Kérjük juttassa el igényét vagy kérje munkatársaink segítségét.
Általában a minimális költség 11 000 Ft+ÁFA
 
Egyéb áruválaszték:
Nem találok az oldalukon egy bizonyos terméket.
 
A teljes Sol's és Gildan választékot forgalmazzuk, ilyen irányú igény esetén kérjük (lehetőleg írásban a pontos igény megadásával) kérje segítségünket.
 
Csak az internetes oldalon található termékeket forgalmazzák?
 
Nem, egyéb típusok beszerzését is meg tudjuk oldani. de ezen termékek általában csak kereskedelmi mennyiségben vásárolhatók.
Kérjük érdeklődjön.